Pages

Wednesday, December 23, 2015

MAULIDUR RASUL

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum w.b.t


Rasulullah, seorang yang cekal dan tabah dalam menyampaikan Risalah Islam. Memegang amanah yang dipertanggungjawabkan kepadanya dengan sepenuh hati. Bayangkan lah sekiranya Islam tidak tersebar secara meluas, khususnya tidak sampai kepada kita. Pastinya kita masih melakukan perkara-perkara jahiliyyah seperti menyembah berhala, membunuh bayi perempuan, kedudukan perempuan dalam masyarakat yang dipandang rendah sehingga tidak dapat mewarisi harta pusaka, dan pelbagai lagi. Bersyukurlah kita yang diberi peluang untuk merasa nikmat Iman dan Islam ini ;)

Semoga Maulidur Rasul pada kali ini akan mengingatkan dan 'refresh' semula ingatan kita terhdapasegala pengorbanan yang dilakukan oleh Rasulullah, dan bagaimana sayangnya Baginda kepada umatnya sehinggakan sebelum mati masih lagi menyebut 'Ummati'.

WE LOVE RASULULLAH 
              ............................................................................................................................


TELEKUNG EMPIRE dalam proses untuk restock telekung kanak-kanak. Jadi kepada sesiapa yang berminat boleh place order in advance atau boleh lakukan pembelian selepas semuanya siap. Nantikan pengumuman daripada kami ya ;)

Sebarang pertanyaan atau hendak buat pembelian boleh hubungi:
010-403 1219 / 019-570 4541


Lots of love,
Syuhaidah R. 




No comments:

Post a Comment