Pages

Tuesday, December 8, 2015

CONFERENCE DI SABAH DAN PILIHAN KAIN


Assalamualaikum. Insyaallah esok pagi (5.30am), 9hb Disember 2015, saya akan terbang ke Kota Kinabalu, Sabah untuk menghadiri International Conference on Chemical and Bioprocess Engineering. Disebabkan ini pertama kali saya ke Sabah, jadi saya bawa semua keluarga saya ke sana sekali. Nak plan lain kali tak tahu bila. Jadi dah alang2 saya ke sana untuk urusan kerja, jadi bawalah sekali keluarga bersama.

Sebelum berangkat esok pagi, Alhamdulillah sempat settle kan beberapa urusan Telekung Empire (TE). Jumpa tailor TE tadi untuk bagi list of orders daripada our beloved customers dan untuk bagi barang2 lain yang diperlukan. Dan sempat juga hantar telekung customer di kajang ;) Kepada sesiapa yang nak order Telekung, sangat dialu alukan. Kalau ada yang ready stock, kita bagi yang ready stock. Kalau nak custom made sendiri telekung ikut warna kesukaan pun boleh. Kami ada pelbagai pilihan warna kain selain daripada kain putih. 



1. Black
2. Light purple
3. Pink
4. Dark blue
5. Dark purple
6. Green
7. Grey


So daripada warna2 kain di atas, boleh la mix and match dengan warna2 lace kesukaan anda. Kami ada 14 pilihan warna lace. Byk tu..hehe ;)

Ok la. nanti kami update lagi dari masa ke semasa ye. Admin TE ada dua org. So, walaupun sy akan busy di conference nanti, akan ada sorang lagi yang akan entartain our beloved customers. Jadi jangan segan silu ye nak place order ;)

Doakan perjalanan yang selamat untuk kami sekeluarga ;)

Contact us:
010-403 1219/019-570 4541

Nak belanja satu gambar sikit ;)




Wasalam

Sincerely,
Syuhaidah

No comments:

Post a Comment